Brev:
Jern
17. december 2014
Alder:
10 mdr.
Jern
Hej Helen,
Mange tak for sidste feedback omkring Ellens søvn.
Ellen er 10 mdr om en uge og tager næsten ingen mælk længere. Hun tager omkring 200 ml aften og nat men vil ikke rigtig have noget om dagen.
Hun drikker godt med vand så jeg er ikke så bekymret for om hun får væske nok men er i tvivl om jeg skal give hende jerndråber. Er der andet i MME som hun har brug for stadig - bør man skære ned på måltidet så hun tager mælken?
På forhånd tak for svar:-)
Med venlig hilsen
Ellens mor